Thursday, February 10, 2011

Cuti,cuti dan cuti

Minggu lepas aku cuti dr 31/1-2/2
Kira seminggu tu la aku cuti kan
Ha hambekkk cuti panjang ngko
Mengalahkan aku yang beraya
Time raya kita nanti mau sebulan kot aku amek cuti..kiki
Konon-konon 31/1 tu aku tak nak cuti
Kira aku nak masuk kerja la kan tapiiii
Tiba-tiba jek aku sakit mata
Memang terbaikkk la kannn
Terus aku berehat  kat rumah
Erk..berehat ke??tak tak..
Sebenarnya aku pergi jalan TAR walaupon mata merah dan bertaikk..yekk
Ade aku kisah mata aku merah??
Yang penting KAKI tak sakit
Sepanjang hari bejalan
Esoknya pulak..bejalan lagi..terus baik sakit mata aku ni
Tapi malangnyaaaaa....perut aku pulakkk buat hal masa malam tu
Last-last aku balik kampung
Masa kat kampung pon
Aku dok jek rumah
Dengan sakit perot nya
Pastu ehhhh... jap jap
Lepas balik kampung tu
Aku ada pergi klang rumah mak sedara aku
Cucunya buat cukur jambul
Haaa....balik dari tu aku non-stop sakit perot
Ditambah pulak dengan sakit tekak,batuk dan demam
Memang pakej la kan
Disebabkan sakit tekak yang melampauuu
Aku pon makan aiskrim
Lepas dah makan tu tekak aku terus ok
Tapiiiii....suara aku pulakkk yang hilang
Sebenarnya sakit tekak tu disebabkan tonsil
Tahun lepas pergi klinik doktor cakap aku kena tonsil
Ha...start dari tu la aku mesti salu sakit tekak
Mungkin sebab aku SUKEEEEEE sangat makan pedas
Maknenya,aku cuti lama pon macam tak cuti la kan
Sebab asik tak sihat jek
Kira cuti sakit la tu
Tapi aku langsung tak pergi klinik weh
Malas betul nak pergi
Malas ke takut nak jumpa doktor sebenarnya ni???
Masa aku sakit perut tu
Aku pergi berurut
Mengalahkan orang bersalin plak kan nak berurut bagai
Tapi siyes wehh...rasa lega bila kena urut kat perut tu..wahahaha
2 hari berturut-turut aku pergi
Lepas tu kan,hari isnin subuh tu aku bangun sebab nak siap-siap pergi kerja
Tapi aku rasa macam tak larat sangat-sangat
Dengan tekak rasa lain macam perot pon macam tu jugakk...haihhhh
Last-last aku pergi hospital terus
Dengan harapan aku dapat MC..hahah
Sebelum tu aku dah mesej bos aku cakap masuk lambat harini
Tapi dapat time slip jek...kesian tak??kesian kannn
Banyak cantekk muke aku kann
Dah cuti panjang..lagi mau cuti..
Tapi kan korangggg,bulan depan aku kena jumpa pakar
Doktor cakap tonsil aku ni dah membesar
Ngaaaa...takutnyaaaaaaaaaa
Yang aku asyik sakit perut tu sebab kencing kotor
Kotor sangat ker???
Tengok same jek..wahahaha
Cik wan2 cakap,kencing dia bersih
Sebab tu tak sakit perut
Hampehhh punya pakwe
Rasa nak cekik-cekik jek leher dia
kalau korang nak tahu kan
Semalam kan kan,aku cuti lagi wehhhh...
Ha tu jek..byeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment