Friday, February 18, 2011

Cuci mencuci

Ye...hari ni nak cite pasal cuci jamban!
Eh bukan-bukan nak cite pasal penCUCI muka
Korang ni semua pakai pencuci muka apa ha ha??
Aku kan,mula-mula pakai pencuci muka masa darjah 5
Masa tu aku pakai ni











Memang clear la muka aku ni dari segala jenis kekotoran kan
Aku pakai sampai tingkatan 4...ha berapa tahun tu??
Pastu gatal pergi tukar produk lain
Tu pon sebab terpengaruh dengan promoter tu
Aku pakai IVY(aku try google gambar takde pulak)
Nampak sangat produk tu tak glamour kan??
Yela dalam 3 hari aku pakai pastu hah!!!
Jerawat naik dengan mendadaknyaaa
Hambek kooo
Menggerutu muka aku
Pastu aku pakai balik clean n clear tu
Agak-agak dah bosan,
Aku pakai pulak sabun ni
Bila dah pakai ni jerawat pon tak tumbuh lagi
Muka pulak macam makin putih
Tapi akak member aku ada tegur
Dia cakap sabun tu menghakis kulit muka
Kang tiba-tiba kulit muka aku takde kanggg
Pastu aku stop pakai ni aku sambung balik pakai clean n clear tu..hahah
Bila bosan,aku tukar lagi
Aku pakai House of healin punya produk
Kalau tak silap Bonalin namanya
Yang ni aku pakai dalam 2 botol jek
Pastu pakai clean n clear balik
Tengok...tengokkkk...
Setia tak setia la kannnn??
Ni kira zaman belajar la ni
Bila dah kerja,dah dapat gaji
Aku UP sikit
Aku pakai AG2000 punya pulakk
Setahun gak la pakai
Pastu tak tahan wooo..tiba-tiba rasa cam mahal pulak(padahal duit takde)
Lepas tu aku kembali balik pada clean n clear..hahaha tak habes-habes ngan
Clean n clear tapi tak gak clear-clear..grrrrrrrrrrrrr
Aku pakai sampai tahun lepas
Last-last tukar sebab dah tak sesuai dengan kulit 'remaja' aku ni
Lepas tu tahun ni aku tukar produk lagi
Aku pakai garnier
Setakat ni muka aku ada gak la berubah jadi cam lisa surihani
Tak tak..dah jadi cam lisa suriRUMAH sebenarnya...wahahaha
Aku rasa cam licin sikit jek muka ni(ke aku jek yang perasan?????)

3 comments:

  1. housemate.....kite lg byk tuka pencuci muke kot. clean n clear ni pun kite penah pkai. kite lg cepat terpengaruh dr awaklah. tgk la dlm blik air kite tu. syahirah ade, oxy ade, za ade.

    ReplyDelete
  2. wahahahaha...tp kte jnis tkot nk ubah mcm2..klu ubah,seblom pkai tu beriye ni bce bismillah dengan harapan muke tak naik jerawat..hahaha

    ReplyDelete
  3. sb tu muke kite indah dengan jerawat. hakhakhak..

    ReplyDelete