Friday, February 11, 2011

Ayun Ayunar My Style Contest


 Assalamualaikum.

Kali ni buat pertama kalinya saya mahu join "MY STYLE" Contest
Klik link Ayun Ayunar untuk maklumat lebih lanjut ok. :)
 

Dan saya memilih gambar ini untuk dipertaruhkan


Style yang diberi nama Style Tiru Macam Awak  kerana
Bagi saya,kita semua inginkan style yang menarik agar
Kita berasa yakin dan berani untuk menggayakan style tersebut
Oleh itu kita perlu melihat style-style orang disekeliling
Yang boleh jadikan contoh untuk menggayakan style kita itu.
Tiru macam awak bukanlah bermaksud mengikut sebiji-sebiji apa yang orang pakai
Tetapi mengikut kreativiti dan kesesuaian kita
Asalkan kita selesa dan kita suka
 Dan yang penting nampak cantik di mata kita seperti gambar saya di atas!
 
 Akhir kata,
Marilah undi saya!!

Sekian,terima kasih

8 comments:

  1. haaaaa...lupe nk bgthu..nanti vote kt blog ni http://ayunayunar.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. mak aii..mcm kenal jek minah yg join ni? muahahahaha...mari kita berentap ye?? hehe...tp mak dara tetap tokleh setanding anak dara...huhu...

    ReplyDelete
  3. nanti dh smpi mse nk undi,ak bgthu yeeeee cik eje

    ReplyDelete