Thursday, October 7, 2010

TEH O

Hai semua !!! (bajet ramai baca blog aku ni kan?)
Korang suka tak air tu??
Aku suka weh...tapi minum banyak2 leh sembelit..hahaha
Ada satu malam tu kan aku teman wan2 makan..
Aku tak makan...ak dalam proses menurunkan berat badan (oh!ini poyo)
Aku belek-belek menu kat situ...

Pastu adik yang ambil order tu tanya..
"Abang nk minum ape?|"
Wan2 cakap " bagi saya nescafe o ais dan nasi goreng biasa telur mata"
Pastu dia tanya aku pulak nak order apa...
Aku macam beriya la tgk menu tu kot-kot ada yang berkenan kan....
Padahal aku taknak makan pon..order minum je kot...

Pastu aku laju-laju jek cakap dengan budak tu..
"Bagi saya teh o ais limau suam satu!"
budak tu nak tulis la apa yang aku cakap tu..
Tapi dia tanya aku lagi..apa kak??
Aku ulang balik..."teh o ais limau suam dik"(muka confident gile time ni)
Pastu wan2 tgk jek aku...Aku cakap la..nape??tak bagi minum ais ke??

Dia sengih jek kt aku...aku pon sengih jela kan...
Pastu dia tanya "nak teh o ais limau ke...teh o limau suam"
Aku cakap nak teh o limau suam laa...kn dah order tadi...
Budak yang amik order tu gelak jek tgk aku...
Last2 aku pasan yang aku salah order air...
Apa lagi..aku sengih jela...dah malu kan...hahaha
Tak leh bla la..cane aku bole order teh o ais limau suam??

4 comments: