Tuesday, November 9, 2010

ulangtahun

Hari ni birthday anak bua aku...ni ha budak tembam tuuu
Nama dia Nur Aina Syakirah @ AYANG...
Ayang tu mak aku yang nak panggil dia sejak dia kecil lagi...
Melekat la sampai sekarang nama tu haa...
Dia ni anak akak aku..
Cucu kedua ngan ketiga takde pulak mak aku nak panggil manja ke bucuk2 ke..cinta ke...
Tapi anak bua aku yang kedua ngn ketiga putri dan putra u olsss....melertzz!!
Yang ni la putri yang dimaksudkan...heheh
Putri Alisha Ariana @ GEGURL
Yang putra nya pulakkk
Putra Hariz Iskandar @ HARIZ BOY....
keturanan raja mana pulak anak abang aku nii...hahaha
Buat masa ni tiga orang ni la anak bua aku...
Aku punya anak??jangan tanya...hik!
Eh!ni macam dah lari berganti-ganti jek dari topik...
Semula-semula...aku nak cerita pasal birthday party dak ayang sebenarnya...
Kitorang pakat satu family nk buat birthday dia..dah 5 tahun tapi tak pernah pon sambut..
Buat awal 3 hari dari birthdate dia...
Sebelum ni adalah beli kek time birthday yang lepas-lepas.....
Kali ni  buat jempot la kawan-kawan dia..jiran-jiran semua la..
Pastu panggil sorang ustaz ni bacakan doa..Simple jek majlis dia...tapi ok la dari takde kan..
Sehari sebelom tu...punya la kecoh dak ayang ni...nyanyi-nyanyi syok sendiri..
Hepy beday to u...hepy beday to uuu.. sape ntah yang aja..hahha layankan jela...
Pastu akak ipa aku ade belikan dia gaun utk dia pakai time birthday tu
Kemain suke lagi...pastu bila aku dah mekap-mekap kan,nak sikat rambut tu semua
Dia bantai wat hal..geram betul aku..semua dok pujok...mak dia..mak aku..akak ipa aku..
Kejap lagi menanges time aku sikatkan rambut dia...dia cakap sakitttt!!!
Habes cair mekap dia...kejap lagi dia meronta-ronta bagai tu...riben gaun dy tecabut weh...tecabut yg memang tak leh wtpe...cam dah koyak gituu...
Orang dah ramai datang ni...akak aku dah kelam kabut dah nk bukak kan baju dia tu nak try jahit balik..
Pastu menanges lagi..menanges ngan beriya nye...dy cakap tak nak...tak nakkk...mayuuuu!!!!
Ghupeny malu nk bukak baju depan orang ramai...tahu malu jugak anak bua aku ek...pemalu cm ucu la tu!
Pastu dah jahit-jahit tu ok la..pakai kan balik...mekap sume aku dah lap dh sebab mekap dah sampai ke leher...
Tak cun la birthday girl nanti kann...hahahaha
Time kitorang nyanyi "Allah selamatkan kamuu...." muka dia tak bole belah....
Teruja abes koo...Ayang oo ayang...
Nah korang tgk gambar birhday girl
ni gamba mintak pelempang bad mood tuu...hahah

* hepy birthday ayang!maintain tembam tau!!t dah besa jangan tehegeh-hegeh nk diet plak!be a gud girl!ucu syg ayang sgt2..(nnt ayang dah besa mst dy bace blog aku kan???)hahahah

2 comments:

  1. ayang ganas betullah haii.
    sampai koyak gaun.
    dulu acu kau seterika baju ni kau kasi koyak pulak.
    haha

    happy birthday ayang!

    ReplyDelete
  2. wahahhahaha...ko klu xperli aku xbole an an..

    ReplyDelete